Szukasz ciekawej pracy? Nie boisz się trudnych wyzwań? Cenisz stabilne warunki zatrudnienia? Dołącz do nas. Razem zadbajmy o Nasze miasto!
Wymagania obowiązkowe przyszłych strażników:
- ukończone 21 lat,
- wykształcenie co najmniej średnie,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej,
- obywatelstwo polskie,
- sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
- posiadanie pełni praw publicznych, niekaralność sądowa.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie oraz dodatek za wieloletnią pracę (uzależniony od posiadanego stażu pracy),
- pakiet świadczeń socjalnych (dopłaty do wypoczynku własnego i dzieci, bony świąteczne, itp.),
- „trzynastą pensję”,
- ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach,
- bezpłatne zajęcia sportowe,
- ciekawy, dostosowany do Twoich predyspozycji zakres działań,
- pracę w energicznym, pomocnym zespole,
- możliwości awansu,
- wsparcie w samorozwoju (kursy i szkolenia dostosowane do wykonywanych zadań).
Chętni do pracy w naszych szeregach mogą składać dokumenty do dnia 30 września 2020 roku osobiście w siedzibie Straży Miejskiej lub przesłać pocztą na adres:
Straż Miejska w Białymstoku
ul. Składowa 11
15-399 Białystok
W związku z utrzymującym się stanem epidemii, celem zminimalizowania zagrożenia zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, procedura rekrutacyjna będzie prowadzona w stosownym reżimie sanitarnym, do którego przestrzegania zobligowani są wszyscy jego uczestnicy.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Straży Miejskiej.