Zostań jednym z nas!

Szukasz ciekawej pracy? Nie boisz się trudnych wyzwań? Cenisz stabilne warunki zatrudnienia? Dołącz do nas. Razem zadbajmy o Nasze miasto!

Wymagania obowiązkowe przyszłych strażników:

  • ukończone 21 lat,
  • wykształcenie co najmniej średnie,
  • uregulowany stosunek do służby wojskowej,
  • obywatelstwo polskie,
  • sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
  • posiadanie pełni praw publicznych, niekaralność sądowa.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie oraz dodatek za wieloletnią pracę (uzależniony od posiadanego stażu pracy),
  • pakiet świadczeń socjalnych (dopłaty do wypoczynku własnego i dzieci, bony świąteczne, itp.),
  • „trzynastą pensję”,
  • ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach,
  • bezpłatne zajęcia sportowe,
  • ciekawy, dostosowany do Twoich predyspozycji zakres działań,
  • pracę w energicznym, pomocnym zespole,
  • możliwości awansu,
  • wsparcie w samorozwoju (kursy i szkolenia dostosowane do wykonywanych zadań).

Chętni  do pracy w naszych szeregach mogą składać dokumenty do dnia 30 września 2020 roku osobiście w siedzibie Straży Miejskiej lub przesłać pocztą na adres:

Straż Miejska w Białymstoku
ul. Składowa 11
15-399 Białystok

W związku z utrzymującym się stanem epidemii, celem zminimalizowania zagrożenia zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, procedura rekrutacyjna będzie prowadzona w stosownym reżimie sanitarnym, do którego przestrzegania zobligowani są wszyscy jego uczestnicy.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Straży Miejskiej.

Udostępnij: